09.03.2026

ASO 1. OSB’de Kadın Çalışanların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlandı

ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi’nde görev yapan kadın çalışanların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü, düzenlenen anlamlı bir etkinlikle kutlandı.

Programa ASO 1. OSB Yönetim Kurulu Başkanı M. Serdar Tütek, Yönetim Kurulu Üyeleri Ünal Demirci ve Sabit Tekirdağ, Bölge Müdürü Cüneyt Çalık, Bölge Müdür Yardımcıları Kamil Sunal ve Büşra Sevimli ile ASO 1. OSB’de görev yapan kadın personeller katıldı.

Etkinlikte kadın çalışanlara hitap eden M. Serdar Tütek, kadınların üretimden yönetime kadar hayatın her alanında büyük bir emek ve değer ortaya koyduğunu belirterek, toplumun gelişiminde ve çalışma hayatının güçlenmesinde kadınların rolünün çok önemli olduğunu ifade etti. Tütek, tüm kadın çalışanların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü kutlayarak sağlık, mutluluk ve başarı dileklerini iletti.

Program kapsamında ASO 1. OSB yönetimi tarafından kadın çalışanlara karanfil ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Etkinlikte, kadın çalışanların Dünya Kadınlar Günü kutlanırken günün anısına hatıra fotoğrafları da çekildi.

SOSYAL MEDYADA BİZİ TAKİP EDİN

Top