ASO 1. OSB’nin 11’inci Seçimli Genel Kurulu Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi
ASO 1. OSB’nin 11’inci Seçimli Genel Kurulu Yoğun Katılımla
Gerçekleştirildi
ASO 1. Organize Sanayi Bölgesi’nin 11’inci Seçimli Genel
Kurulu, bölge sanayicileri ve sektör temsilcilerinin geniş katılımıyla
gerçekleştirildi. Toplantının Divan Başkanlığı’nı Ertuğrul Diktaş yürüttü.
Genel kurula; ASO Başkanı Seyit Ardıç, ASO 1. OSB’nin önceki
dönem Başkanı Niyazi Akdaş, Başkan Vekili Namık Kodaman, Yönetim Kurulu Üyeleri
Serdar Tütek, Mustafa Bozkurt, Tahsin Ata, Ankara Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü
Ömer Ersoy, Bakanlık Temsilcileri, Bölge
Müdürü Cüneyt Çalık ile çok sayıda sanayici katıldı.
Yeni Yönetim Belirlendi
Genel kurulda yapılan seçimler sonucunda ASO 1. OSB’nin yeni
yönetim kurulu 4 yıllığına belirlendi. Buna göre yeni yönetim kurulunda şu
isimler yer aldı:
• Serdar Tütek
• Mevlüt Açıkgöz
• Mustafa Bozkurt
• Tahsin Ata
• Mahmut Yiğit
• Ünal Demirci
• Sabit Tekirdağ
Denetim Kurulu üyeliklerine ise Osman Baştaş ve M. Ertuğrul
Durukan seçildi.
Akdaş ve Kodaman’a Teşekkür
Genel kurulda, bölgeye uzun yıllar hizmet eden önceki dönem
Başkanı Niyazi Akdaş ve Başkan Vekili Namık Kodaman’a teşekkür edilerek çiçek
ve plaket takdim edildi. Salonda duygulu anlar yaşanırken, katılımcılar iki
isme emekleri için alkışlarla destek verdi.
ASO 1. OSB’de birlik ve dayanışma içinde gerçekleşen genel
kurul, yeni döneme umut ve güçlü hedeflerle başlanacağının mesajını verdi.