YEŞİL SANAYİ DESTEK PROGRAMI ASO 1.OSB’DE ANLATILDI
ASO
1.OSB ve KOSGEB Sincan Müdürlüğü iş birliğinde Yeşil Sanayi Destek Programı
bilgilendirme toplantısı ASO 1.OSB ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
ASO
1.OSB Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen seminere, ASO 1.OSB Bölge Müdürü
Cüneyt Çalık, Müdür Yrd. Kamil Sunal, KOSGEB Sincan Müdürü Ali Sevinç ve çok sayıda firma temsilcisi katıldı.
Toplantının
açılış konuşmasını gerçekleştiren Bölge Müdürü Cüneyt Çalık, yeni açıklanan
programın üst limitin 14 milyon TL olduğuna vurgu yaparak, bu programın yeşil
sanayinin gelişimine büyük fayda sağlayacağını belirtti.
Sürdürülebilir
üretim için yeşil sanayinin bir zorunluluk olduğuna dikkat çeken Çalık şöyle
konuştu;
Yeşil
sanayi, rekabet gücünü artırırken, doğayı da korumak amacıyla ülkemiz için çok
önemli bir konu. ASO 1.OSB Bölge Müdürlüğü olarak üretirken koruyoruz
sloganımızla sanayimizi geliştirirken, çevreye duyarlı ve doğa dostu çalışmak
için yoğun çaba gösteriyoruz. OSB’de en önemli konuların başında yeşil sanayi
ve temiz çevre konusu gelmektedir. Bölgemizde eğitimlerine devam eden
Türkiye’nin ilk model fabrikasında firmalarımızın dijital dönüşümüne katkı
sağlıyoruz. Yeni yüzyılda yeşil sanayi, karbon ayak izi ve dijital dönüşümü
daha fazla uygulamamız, firmalarımızı dönüşüme hazırlamamız gerekiyor” diye
konuştu.
KOSGEB
Sincan Müdürü Ali Sevinç ise , KOSGEB
olarak sanayicilerin her zaman yanında olduklarını ve desteklerini belirterek,
bundan sonraki süreçte de sanayi ile uyumlu şekilde çalışmaya devam
edeceklerini söyledi.